Subject: FW: Palun registreeri
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 15:28:44 +0300

From: Liis Alver <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 12, 2024 4:06 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: 'Jana Godenko' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Urge maaüksuse DP kergliiklustee

Tere

Koostame Kohila vallas Urge külas Urge maaüksuse detailplaneeringut, mille
koostamiseks on esitanud seisukohad nii Transpordiamet kui ka OÜ Rail
Baltic Estonia.

Seoses kergliiklejate liikumisalade planeerimisega ning planeeritud
kergliiklustee ühendamisega Urge tee äärse kergliiklusteega, soovime
detailplaneeringus leida planeeritavale kergliiklusteele sobiva asukoha
(sh teeületuskoha).

OÜ Rail Baltic Estonia on varasemas kirjas väljendanud, et Urge tee T3
kaudu (meie poolt pakutud alternatiiv 1) on projekteeritud reljeefist
tulenevalt keeruline rajada lisaks juurdepääsuteele ka paralleelset
kergliiklusteed. Transpordiamet on enda kirjas toonud välja, et võimalusel
mitte kavandada avalikult kasutatava kergliiklustee ristumist elamumaa
(Urgesauna) kinnistu juurdepääsuga (meie poolt pakutud alternatiiv 2).

Lisan kirjale mõlemad seisukohad ning Urge DP eskiisjoonise, millel on
näha kavandatava kergliiklustee asukoha alternatiivsed suunad.

Kuna Urge maaüksusele kavandatud ärimaa kruntidele on vajalik tagada
kindlasti ligipääs ka kergliiklejatele, tuleks meil leida koostööna kõige
sobivam juurdepääs. Milliseid võimalusi teie selleks näete (lisaks
väljapakutud alternatiividele)?

Vajadusel võime korraldada veebi teel ka koosoleku, et sobivaima
lahenduseni jõuda.

Lugupidamisega

Liis Alver

Väliprojekt OÜ

53 412 212

[email-masked] <mailto:[email-masked]>